24h購物| | PChome| 登入
2006-02-16 22:15:17| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

欲哭無淚*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台











一次又一次好想喊出黎..
但係一次又一次有人o係我身邊..



我決不會在人前哭..

終於中文堂.. 流左幾滴淚..




冇人睇就最好啦~

為左某件事..
我諗我下年再唔會o係[衛理]生活,,

呢排冇1秒鐘我過得開心* 

FD 子..  原諒我.. 冇理過你地感受就做左呢個決定~



        

係我既問題.. 唔好自責!*


我已經同我MAMI 講左.. 我想轉校,,
佢叫我下年先轉.. 不過點都好啦~

                   [冇咩值得我留戀*]














誰明白我,,    曾經.. 錯過*
逃避到.. 無地自容,, 是否當天太過愛你..

導致今天無法忘記的過錯..





求讓我悔過,, 讓我慢慢心淡* 

永遠冰封的朱古力..














誠懇講(對不起你)),, 多委屈你..
自問我與你,,再沒有話題*




                      唔想再見到你*

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文