24h購物| | PChome| 登入
2006-01-20 21:13:37| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(哭得要死))* T/\T"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日放學之後..衝左去TOILET 大哭一番.. T/T"

我諗2C 都知IH 堂咩事啦..
我都唔想再講喇..





我唔明點解尹SIR 要鬧我冇溫書..
我真係有GA..我有GA!!!!!..

但係點解佢睇唔到..


我就係冇溫過3面紅旗..
我照直講我唔識係因為唔想晒時間姐..

唔通咁就要比佢鬧..




我忍左好耐.. 佢話[喊] 係軟弱* 
  我就更加想喊..


 但係我忍左成堂.. 就係因為佢覺得喊係軟弱..

我就唔會衰比佢睇!! 我是堅強的人種..





我冇嬲尹SIR.. 一D都冇..




錯就要認..打就要企定* 我知我錯呀..
但係點解佢一D都睇唔到..

我有努力GA.. 我真係有努力GA!!!!..


算啦.. 






我只係呢埋o係TOILET (絕泣)..
喊完就同嵐走..

多謝嵐..TUM 我笑左1下 =]
























即使是一句安慰的說話都沒有*

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文