24h購物| | PChome| 登入
2006-01-11 18:24:05| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SHIT!!!!!!!!! =]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






今日約埋ELLA 一齊返SCHOOL*
之後佢一早打黎嘈醒我..

話要早15 分返去.. -V-’




玩我咩..?!         就即刻換3..刷牙仔=]

咩都冇食過就出左去..
不過都遲左 =3="


ELLA 話唔等我WO..好彩我行得快~

追到 X]’




跑呀跑..想死,,
同跑9差唔多 = ="

跑到4樓差D趴左o係度..
不過見到2C 班9,,10,,11,,12 號同學~

即刻唔趴..太樣衰=)



去了2E ..
OMG* 明明未夠鐘.. 頂* 阿姐我幾十年冇做咁劇烈運動嚕!!

要我出山 X)"



唉..點解MZ WONG 會o係2D 班課室..
又點解我地要去2A 考,,

係MZ 丁LO.. O晒 -3-"



個領袖生哥哥走黎同我地講[HEY*唔駛驚唔駛驚:)]..


好搞笑XD"
我好似讀錯左好多的字.. =-="






我發覺越黎越中意HOK @V@"

佢真係好得意..同佢一齊好開心 >V<"




之後上嵐嵐屋企~因為唔想返屋企**
浪費車錢 =]

去到娜姐開門..



原來娜姐早左返學校..就走上嵐嵐屋企坐到夠鐘*
仲o係度練倉頡..(無鬼聊)!! :]

之後o係度睇相..睇番F.1最後1日番學既短片..
發覺男班好搞笑*


內容就係訪問成班陳詠嵐中意邊個=]
個個都答(陳X表) ..一路睇一路狂笑*

嵐嵐超無奈X]’



原來F.1時候的EDITH 都幾嗲GA :]
 不過衣家[嗲]形容唔到我喇 //"


睇睇下相,,見到D野..

估唔到阿JEFF 係咁嘔心..頂! -/-"


11:00 am 返學校..
[=見到勁多人..


                   興奮興奮興奮?! >0<"

小王子你個頭VERY GOOD!! XP"

又見到D人..呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵~




SO HAPPY**

ENGLISH LISTENING.. 今次死得了~
好似完全唔多識 =3="   [除了1-3題*]

放左..望左佢一眼,,點知..

我發覺避緊你呀..~




跟住同娟走..同佢o係學校門口拉扯左5分鐘~
我本來想行學校左邊,,

佢又死都要行右邊..





點解冇啦啦見到[佢]..即刻唔拉,,
跟娟走.. =~="


2點去左POLLY 姐度..
無奈* JANICE &JOEIE 好搞笑 X]’
 




 
                      回去吧!? :)

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文