24h購物| | PChome| 登入
2005-10-19 22:23:08| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉..苦//*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 呢排唔知做咩...
成日欠交..考完試要去留堂班 =V="


唉,,好唔開心 /V





今日電腦堂學的東東幾得意..
  冇咁悶先LA..

音樂堂丁歌越黎越難聽=[



   冇乜心機!! -0-"



LUNCH 去左家政室車野LA..

               唉!!! 我唔識AR!! > <"
車左幾個字..上番4樓*


都唔知自己車左丁乜LO?????? OH NO!!!
 




       之後就同嵐嵐o係2C 同2B 的交界做功課順便玩=]

男班AR..乜你咁GA../3



 教左我又唔比份野我!! 哼哼哼~ 你衰格 XDD"





 嬲你!!!! 呵呵..~


                    之後丁人勁好笑WO!!!

何SIR 黎拜訪呢丁男仔呢!!!




   同嵐嵐即時彈開 //"

              
 
                 我們跟他們不認識的呢 ="




男班今天沒戴BRA 呢..他自己講的,,傻!!!!! =]
  佢話借X比我!! 哈哈..你切LA!!!

               好唔中E LUNCH 完..



 我會掛住人 @V@


 IH 堂問書..尹SIR 又話個個都有..*

我都冇 -V-"




          其實尹SIR 好好人喔..
  話就話答錯成組罰,,其實佢都好比機會!!! XDD"






 男班=]
     同你講野好開心!! 多謝你!! //"
















                    我真的好令你討厭嗎...
     ANYWAY..今日好甜!!! 多謝 //"

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文