24h購物| | PChome| 登入
2005-10-11 22:02:54| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沙灘..~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


 今日去左石澳玩,,

珊珊你好得意AR!! 好中E你!!! XDD"






唔開心既係...冇爐,,要租**

阿中冇黎...冇人拖住我出浮台...


            失望..唉 /V









開心既係...

 玩得好 『盡興」!!!!

       









阿康隻腳起左水泡AR!! > <"

好大...
           比我一定痛到傻左..=V="


不過佢仲搶我個水抱...明知我唔識游水個LA..**





   浪未算大...冇上次咁大LO*

不過我都飲唔少『水」LA..-0-"













我喜歡你...因為你可愛!!!!!!! 疼我!!!!!!!

          我討厭你...因為你傷害我!!!! 不愛我!!!

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文