24h購物| | PChome| 登入
2005-10-07 17:10:37| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

校隊逃了!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 今日學屆比賽...游得之人走晒 =0="..

我識既人之中,,有::::

GLADYS ( 冇左佢2C 唔得AR..* )

FEIL ( 我的愛人走了,,怎麼辦???? )

EDWIN ( 費是講佢..點解,,因為『你地」LOR.. )




 其他...我唔知LA..因為我都唔識,,

亦冇特別留意 -V-"...
  今日LUNCH 又是玩的日子...







FLORA 今日好奇怪,,帶我去E班話同我搵愛人=]
 去到又話佢冇返,,唔好話我聽佢講既係EDWIN..~







 JESSICA!!!! 我愛你!!!!

 MONCHICHI!! 我都愛你!! XDD"


比佢地笑死...你們是最好的情侶 //"



























   




              我憎晒你地咁多個!!!!! -/-"

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文