24h購物| | PChome| 登入
2003-06-03 08:28:37| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

對聖士提反堂小學滅亡之感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我響聖士提反堂讀左十四年

我同聖士提反堂由細玩到大,當然係有d難過。我由幼稚園到中五都響呢度讀書,足足十四年。果度環境我都好熟。我識左好多朋友,好似陳耀、葉永同唐駿等,都係小學識。雖然小學滅亡,對我無直接影響,但個心好似知道個親人有末期癌症咁,睇住佢死,但乜都做唔到……


政府不是無情

其實話政府唔轉學校做資助都有佢理由。因為主要問題其實唔係咩野,而係無學生,就算資助,無學生,又要政府俾錢,增加財赤?堅持辦學,為左保住個名?所以曾牧師亦講得無錯,好一句光榮引退!


料小學減亡施累幼稚園

雖然今次只係小學滅亡,但幼小中三為一體,無左小學吸引,會唔會影響埋幼稚園?有d擔心。


小學原址用途淺談

今次小學之滅,其實對中學同教會影響唔大,小學原址無理由空置,本人預料會有兩個方向,一是作為中學擴建;二為教堂擴建。中學一直地方不夠用,如體育場地、飯堂、甚至課室,小學同樣擁有類似設施,改建幅度唔駛好大,只要換換椅桌等。相反,作為教堂擴建,主要作為主日學、社區中心角色,料會機不大。

台長: 關子健
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文