24h購物| | PChome| 登入
2003-11-10 20:48:51| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛在深秋~完~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我係一個好相信星座的人
並唔係星座本身 而係我覺得星座其實係一門統計學
我覺得我係最典型的人馬座…
唯一有一樣野 我覺得係唔準的…
也許 我係唔想佢準!

我好想我自已係一個專一 用情專一的人
但係我控制唔到自已的感覺
我開始想放縱自已 活在最美麗的沉淪裡面…
其實我一直都好鐘意用沉淪呢個詞語
因為我好鐘意沉淪呢種感覺
有一首歌 叫做反高潮 其中有一句歌句講到:
矛盾漸進 就已是沉淪
佢完完全全咁解釋左 乜野係沉淪
我愛上放縱自已的感覺 我喜歡做一個壞人的感覺
但我唔想傷害任何人 而事實上 我已經傷害左三個人……
哈哈哈……好一句沉淪!

我前日睇到王家衛執導的一套舊戲 叫做東邪西毒
梁家輝響入面講左一句說話 佢話:
得唔到的野永遠都係最靚!
唔知你覺得岩唔岩呢?
我覺得呢句話係真的…
得唔到的野 永遠都唔可以去了解佢 唔會知道佢最壞的一面
響心裡面 就只有最靚 最靚的回憶
我鐘意呢個感覺 但感覺始終都係感覺
現時擁有的野 先至係最實在 真真正正的擁有
我眼前的一切 似乎都係幻像
我好想珍惜我依家擁有的一切 擁抱我最了解的你!

我雖然兩隻腳都踏著左虛無飄渺的空氣…
但係我無跌到落去呢個沉淪的深淵…
因為仍然有你捉住我隻手!
你願唔願意拉返我上去?

台長: 關子健
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文