24h購物| | PChome| 登入
2004-07-10 11:17:57| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

思路的遊戲(再寫篇...我係龍珠個思路呀!)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

在之前的幾天..我與<思路>進行了<思路的遊戲>..這個遊戲的目的只是為了令她開心..只要她開心就夠了~~所以我與她進行了這一個遊戲..當然令她開心返是這個遊戲的最大目標..而另一個目標就係為左令她笑..這是一件我想見到的事..(任性而已..如果係我面前她不笑~講真我會用任何的方法令她笑~~因為我想看麻~~啦個咁任性同不可理喻既行為~~我想是百士後群症吧?)不過想不到這一個遊戲不但令她可以
快樂返少少..也令我見到他...那一個..在不知那一年的那一月的那一天消失了的他
,<我>...(果然在她面前會出現..之前都知知地~~不過估唔到係真)這幾天的玩笑..
<香蕉與蘋果>,<蘋果又與波羅>~~~其實仲有一個<波羅與狗>不過你係度狂笑~~我咪唔講住~~攪到佢冇得出世~la~~>_<...也令忘了心中那一點微弱的不快..所以最後既得益者都係本大爺~~哈哈~~!!!不過大家都回復得7788....我知遊戲差不多要畫上句號.我真係有d唔捨得..因為我驚我地又走遠返..我討厭啦一種感覺!!


ps...今次係我第2次寫這一篇野..因為之前...死左...now啦一篇好似同之前那篇
各有各好...唉~~天意!!!

台長: 不加思想既瓜..
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文