24h購物| | PChome| 登入
2004-07-07 20:03:12| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最近聽既歌~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

啦期有好多歌~~都帶俾我不同既feel~~好似藍奕邦既~~自知之名~~我就覺得好多人都會有好大既共鳴~沒有想怎麼討好所有人只知道安守我小小本份..不愛用半句埋怨博取一個憐憫..唯有專心做個知足的人...我地只係想做我地自己者~~簡單地做自己既生活者~~平靜地過~~~多麼的好呀~~~-_-~~之後我聽到之吳日言既扯線風箏...原本只係因為喜歡吳日言以聽下~~覺得個感覺幾好聽~~沒有太大留意歌詞~~直到聽到阿安話啦首歌~~係佢now既心情先認真咁留意下d歌詞...可能因為我代入左阿安既感覺去聽~~~特別有feel~~~隨著你鬆與緊,彷似扯線風箏連動作跟氣氛,都要聽你指引,如若斷線不牽引,突然滑落怎偷生......啦一種感覺真係古怪..我心內面都有說不出的微震....(我同佢心靈相通呀麻~~係人都知架la~~鬼叫我前世同佢no亂骨頭咩~~今世..我逃不出她的魔掌~~>_<嗚嗚~~大家請為我留下同情之淚吧!!!)
最後一世令我充滿共鳴既我想是千嬅的煉金術吧~~一首普通的pop~~情歌~~不過卻叫我難忘..特別係了解了扯線風箏之後..煉金術變得有味道...特別係想起.............????????????????唔講你知~~唔好問~~>_<~
p.s~~~基仔既傷追人都好好聽架~~~不過啦期唔係啦種feel~~~希望大家支持~~基仔la~~~仲有大雄~~~聽下la~~

台長: 不加思想既瓜..
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文