24h購物| | PChome| 登入
2005-01-22 00:52:38| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1.21

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日早會落到去就落雨~
又上返課室~
好似已經唔係第1次喇~
如果學校以後可以先知先覺~
你話幾好呢~

頭2堂acc~
爆留心~
我鍾意分析多d~
好好玩~
我覺得比瘋狂地入數更有意義~

2堂英文compo~
咁咪幾好~
唔使聽佢講野~
自己做自己野~

小息收到份禮物~
多謝阿妹~
yeah~
落苦功既成果~
呵~

2堂eco~
有d想訓既企圖~
不過都要撐住!~
呢段已經係轉彎入直路既最後階段~
我一定要俾心機~
仲有3個幾月就決定我1世既前途喇~
幾大都搏埋佢!~

lunch用極速食完~
我個胃好勁呀~
如果繼續keep住係咁~
我覺得第時個胃可能會有cancer~
哈~

落hall聽義工briefing~
好想快d到果日呀~
突然間有個諗法~
我覺得自己遲左做義工呀!~
如果我幾年前已經開始做義工就好lu~
諗返起以前o徒時間既行為~
如果拎果d時間黎幫人~
相信會好好多~

2堂中文~
miss廖堂很開心~
不過今日有好多人訓左呀~
我見到既就起碼有1/5啦~

last 1堂maths~
kk依然出唔到聲~
不過佢都依然繼續好俾心機咁教我地~
好有heart呀!~
就係呢種責任感同精神喇~
絕對值得後輩們好好學習~
5c有良心既人請幫kk既病祈禱啦~
有勞~

d人狂掟/飛野~
好好笑~

wow~
我今日上9堂都冇訓呀~
勁專心聽書~
哈~
「星期五效應」嘛~
尤其lunch後等放學果3堂特別精神~

放學輕鬆去~
4個人打機~
A米好勁呀!~
次次都係最後階段先入波~
有1場睇住阿lun贏硬我啦~
點知臨尾俾我用A米入多2球~
戲劇性反勝阿lun~
great!~
不過都係巴塞最好用!~

我阿爸學人買股票~
好驚呀~
佢對金融既知識仲少過我~
買股票連果間公司既業績、前景、市盈率...都唔睇~
真係當賭錢咁~
驚佢輸身家tim~

晏晝好似有好多野想打~
不過到夜晚又發覺冇乜野好打~
都係訓覺實際d~

聽朝應該狂訓覺~
晏晝玩音樂~
plan好晒1日輕鬆既時間表喇~
聽日我要好好叉電~
星期日先再掂下d書啦~
yeah~

台長:
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文