24h購物| | PChome| 登入
2004-11-04 18:27:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11.3/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11.3

派英文卷~
73/111~
有d失望~
考試要再考好d~
要靠自己了!~

acc堂~
趙太鬧人鬧到眼濕濕~
可想而知幾激動~
佢都係為我地好jei~

放學補ceci~
悶到要一邊聽mp3一邊上堂~
坐得遠嘛~
唔覺既~
聽歌反而會令我更精神去聽書~

補完去嘉鴻屋企打一陣機~
走~
返屋企~

睇電視~
睇完教eco~
都好俾心機咁教左成個鐘ga~
希望佢會合格啦~





11.4

返學就搜書包~
bio miss叫我地先自首~
搜到就大檸樂~
我同阿卓、阿lun你眼望我眼~
好啦~
一齊出去自首啦~

好彩佢地搜唔到波飛同埋爽浪~
mp3收響暗格~
又搜唔到~
good~

冇得怨既~
食得鹹魚抵得渴~
敢帶返學校就預左俾人收~

週會~
"做領袖要學識服侍人~"

ctp講拍拖~
嘉鴻講野有d玄機喎~
挑釁vs挑逗?
呵~

聽完d野又感到自責tim~
一個錯誤既決定真係會令人後悔終生...

bible堂~
又係好專心啦梗係~
趙太堂~
又係時間學野~
又有得著喇~
講幾分鐘既說話已經有力過梁sir講2堂《啟示錄》~
呢d咪叫做說服力囉~

派maths quiz~
arm arm合格~
有點negative 6~
聽日ut喇~
冇mc?
o...
咁多年黎都未試過maths唔合格~
聽日一定唔可以唔合格!~

3堂中文~
好辛苦~
終於捱完~
eco test lu~

錯左1條mc~
long question又唔係太大信心~
好似arm arm地jei~

今日唔買波~
乖仔~

眼訓到暈~

台長:
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文