24h購物| | PChome| 登入
2004-10-21 09:21:00| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10.20

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學為左乜呢?
唔係講笑~
真係好悶~

請大家唔好懷疑我既性取向~
戴左耳環都唔代表我係基佬~
哈~

途中有d un open heart~
同阿zu落去玩下散下心啦~
d攤位有d都幾好玩丫~
我最鍾意搵支槍射野落黎果個~
好好玩~
又同阿zu、丹丹搞下gag~
玩完開心晒~

去茶樓食飯~
食完同阿lun、劉振敏去嘉鴻屋企打機~

sor呀退休金~
近排眼訓到爆~
乜都唔記得晒~
生日快樂呀!~

返屋企睇爭分奪秒~
好好睇呀!~
方中信想殺個警長果陣睇到我心跳加速~
之後miki俾車撞果下又睇到我呆晒~
好鬼正喎真係~

今日阿爸都有主動同我講野~
睇黎佢都慢慢接受到lu~

阿邊邊個笑果陣好似佢呀~
但係其實又唔多關事囉~
即係點?
唔知喎~
哈~

聽日可以遲起身~
great!~

台長:
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文