24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 00:46:43| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Gabriel 生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同Gabriel去食飯慶祝佢生日.....本來係上星期五ge..但係最后都今日先出到離...去佐敦食印尼野...諗住又平又好味ma..但係埋單都要$125.....

史提芬好tired....佢同我一樣...星期一至五唔鍾意出街ga wor..佢成晚都唔多講野......

之后食完佢就要走..仲蚊埋Gabriel 陪佢返屋企...可憐ge Mandy 唯有跟我地走la..我, 家姐, 麥精, 阿安, 同阿嫂..又一齊行落旺角行街..本來陪麥精抽比逹..但佢買唔到...我就抽佐個小丸子figure la....

之后去佐許留山飲野...我地仲一齊大講"痾屎"ge野...笑到死..
尤其家姐講o個2個笑話....hohoho..
我地仲討論...如果好急好急....入去痾....痾完發現無tissue..咁會點呢...
家姐就提議搵條底底"敏"...我就提議..摷下身上有無用過ge nose涕紙.....總之真係笑死~~~~
不過麥精最后o個句最精警..就係帶多2包tissue出街..咪可以避免law..hahaha

台長: cHrIsTy
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文