24h購物| | PChome| 登入
2009-06-01 12:34:21| 人氣200| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《謎》之晩晚都要well well WELL!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有時間,上咗HK discuss睇下一班網民對新一輯《謎》有咩意見!


Great!好多人都讚!

我寫的吸血彊屍同埋百慕達,好多網民都講入面羅蘭姐同秋官的對白同埋跳舞動作、謎女郎嘅每個反應,仲有唔少人話,啲對白成為佢地喺公司入面,全日講最多嘅說話添!(哈哈!真係大成功!)

記得未開始寫之前,監製喺公司做咗一個非正式嘅調查,睇下大家對二十五個題材感興趣的次序,我本身唔迷信,所以我對鬼呢啲無咩興趣,反而對百慕達呢個地方就好有興趣,結果呢一part亦都係由我來負責,喺討論區中,原來好多網民都同我一樣,佢地話《謎》最想睇,就係「係的確耐人尋味!」嘅百慕達喎!哈哈!

至於吸血彊屍,好多人都只係覺得飲人血嗰個唐亨利好嘔心,但我寫呢集嗰陣,最令我難頂嘅係講2004羅馬尼亞個case嗰條口流血,面發霉的真人屍(唔係模片!!),睇呢條片,足足睇咗十幾二十次,睇到我入咗腦,仲搞到我發夢都見到...「Disgusting !Disgusting!」俾網友話對白有200分,但呢句唔止係對白咁簡單,直頭係我的心聲......初時都擔心,片段恐佈,可能要變為黑白,不過公司的電檢話,仲可以恐佈啲喎!

除咗吸血彊屍同百慕達之外,記住睇今個星期四的《謎》,會講乾屍!係世界各地唔同製乾屍方法~~~~
當然唔可以錯過啲Tag!呢集絕對將我旅遊女皇的旅遊術語用晒喺度!

台長: 幸福小惡女
人氣(200) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 美麗指甲 |
此分類下一篇:3/6新《東張》新手!
此分類上一篇:《謎》之工作愉快

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文