24h購物| | PChome| 登入
2009-05-29 17:27:28| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《謎》之工作愉快

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排大家都會睇到《謎》出街!日日都會學到由羅蘭姐教的英文!哈哈

寫《謎》的時候,真係好趕,因為要就秋官的期,所以我地要兩日寫好兼改埋一編稿,時間好緊迫。我本來唔鍾意帶工作回家,都逼住要留守喺屋企閉關打稿,慳啲交通時間。

到寫好稿,進行拍攝,二十五集都係喺七日之內拍攝完成,Dubbing都係用咗六日。不過成個工作過程都係好開心同愉快,就算唔係拍我嗰幾集,我都會落廠,因為呢次《謎》的性質,實在係每集都有gag!

後期就交咗比導演日以繼夜咁剪...

呢個節目,係我第一個喺星期一至五橫線播出,會出名的節目,而且仲真正參與所創作的部分,大家遲吓喺一集講乾屍入面,我將我平時去旅行聽到的一啲術語用咗入去,仲比我Super話我係旅遊皇后,哈哈(佢地都知我成日周圍去)!所以特別期待反應。有人講就係好事,引到人注意就已經成功,總之就係製造咗話題啦!Yeah!

台長: 幸福小惡女
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 美麗指甲 |
此分類下一篇:《謎》之晩晚都要well well WELL!
此分類上一篇:18/5《謎》上腦!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文