24h購物| | PChome| 登入
2005-09-22 19:02:08| 人氣317| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/9-19/9三天兩夜的澳門珠海遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次真係有D連環不幸的感覺.原先諗住今次的行程會有七八人,結果都係得返五人出發,最後完成晒成個行程的只有三個,真係有點掃興.

等左咁耐終於都可以出發了~但係出發前的凌晨三點收到烏龍Kinki的電話,呢個時候先發現回鄉證過期...真係O了咀~~好在我地係先去澳門後去珠海,都不至於浪費左張船飛~約好Kinki,Kaden同埋阿Him齊齊出發,但係大家都無所謂同埋唔想Kinki咁快走,我都唔想佢浪費左個假期,仲有今次又係Kinki第一次來澳門,所以一致決定原本係珠海過夜的行程改了,我地係澳門留一晚.其實有時真係人夾人緣,雖然我識左阿Him同Kaden唔算好耐,而Kinki同佢地兩個又唔係見過好多次,但就係好玩得埋~發現四個都係傻的,咩都可以笑餐飽~~一上船我地就開始玩,我諗阿Him都係第一次係船上行cat walk了~呵呵

一去到,Gary同Vivian就來接我地了.今次真係非常多謝佢地(其實次次我都好多謝你~),我都知Gary好忙了,但都盡量抽時間出來陪我地,絶對收到晒你地的心意~~仲有你地的兩個澳門朋友阿紫同Debbie,陪我地去周圍食,帶我地到處食好味的野食~但係因為我地決定係澳門留多一晚,就辛苦同麻煩了Gary要來回拱北,幫我地去攪酒店的事,下次我一定請你食返葡撻,要幾多個出聲就得啦!!!

都唔知點解,如果係香港,我地未必會去行入去睇野,明明係香港都有呢間連鎖度~~但係澳門,我,Kinki,Him同埋Kaden都有收獲,我就少D,但都買左一樣~

今次仲有一件事發生了,就係我無帶遮呀~所以落起雨來,我地都幾狼狽...三把遮八個人用.不過我地都去了必去的大三巴同埋買左必買的手信.但我取想食的紅豆餅仲未係時候有得食,Gary的朋友話要過左中秋先會開檔賣,唉~只係差一日先到中秋呀!

到左晚飯時間,Gary同另一個朋友阿倫,又要去碼頭接剛剛放工來的家欣,而我地個個時候,又發生了一件尷尬的事,我真係唔知佢地電話上的溝通出了什麼錯,我地係一邊等緊你地ga...

第一晚,阿倫就借左佢間吉屋出來比我地放行李,我地四個就同阿倫Debbie去飲野~而家欣就同Gary,Vivian返珠海,我地明日再匯合.一行六人去左覯音像個頭,自從上次Kinki生日玩過之後,我諗大家都想再玩了~今晚過埋十二點就係中秋,真係Good Time~全晚的精彩部份都係789 ture or dare,玩到呢~大家傻了,不論係ture或者dare,原來我對Kinki都仲未係好了解,過左呢一晚,哈哈~知得更多秘密~~而Kaden同阿Him,都係咁話啦,都令我呆了!!我地同阿倫同Debbie過左呢一晚,變得fd左~~

玩左幾個鐘,我地打算走之際,就因為阿Him的返轉頭去toilet,我地的part 2 就開始了~~遇到兩個同鄉香港人,呢一男一女一路坐係我地隔離枱,睇住我地玩的,佢地開左支芝華士飲唔晒,請我地一齊飲,我地就佢地一齊玩返之前的game分隊玩,哈~~直到人地關門先走~

當大家都玩到盡興時,意外通常都係呢D時候發生,原來個晚係掛左一號風球,但因為澳門係島同埋我地個時又近海,所以風好大,吹到我差D企唔到,而且地下又濕又滑,Kaden就係度滑來滑去,仲要帶埋Kinki去滑,結果係我睇住阿倫無為意佢地時,Kinki就跌左落地,好彩有阿Him,唔係就不得了~~但係Kinki就整親條腰,返返屋之後,我就係咁同Kinki按摩,真係擔心死我了,見到佢痛得好緊要,我真係唔想瞓.我同Kinki而家唔單只fd,仲有埋肌膚之親,幫佢按摩埋pat pat ~我地的感情更進一步~第二日早上,本來Kinki好了一點點,但又想嘔嘔唔出,每次呢D情況,我都係做照顧人的那個...Kaden都好內疚,我都好明白的,整到自己還好,整到朋友個心都唔會好過...最後Kaden就做左一個負責任的男仔,送左Kinki返香港~~

下午我就同阿Him過去拱北關口,呢次係我第一次係無Gary帶住的情況下過去,而阿Him都係未試過係澳門過拱北關...除左過關,我都係第一次去酒店Check in,傻傻地咩都唔知~但最後都攪掂好,放好行李.

Gary佢地一來到,唉~我都預左氣氛一定怪怪,但更有一D係我無預計到的......

原本Gary計劃好的行程去唔到,我地就決定去打保鈴,攪笑的~Gary竟然問返我轉頭,問我係邊度有得打,只因我係第一次上珠海探佢地時,去了打保鈴,但我就係對我自己去過的地方,就會好有印象,比記人樣仲要好~

打的去個個地方的同時,一邊又聽到好多......
特登坐車去到,竟然...比人包左場,灰晒,結果我地去左吉大區行,個度間超市“又一家”,D飲品真係勁平!!仲要平過萬佳同民潤添!!呢個時候 Gary就返去同學校的大人物食飯,我地幾個之後去左食東北菜~那間“東北人”真係好味道,上次都食過了~今次都咁正,而且我地食完之後見到係街度勁多人等添~之後就去左Gary佢地而家的“full house”度睇下咩環境,真厲害~個客廳放左八張電腦枱,放左八部電腦仲有八張碌碌櫈,十足網吧咁.

我地決定係度等埋Gary返來,我太攰就瞓住等,一瞓原來就三個鐘了.Gary返到來已經十一二點了.我好喜Gary同Vivian送比我的Harley Davidson背心哦~~而且仲剛剛好稱身,Good fit呀!!至於阿Him好似有D灰...^_^
齊齊食宵夜,又齊齊玩,玩到兩點幾,返酒店去了~~

最後一日,因為Gary同Vivian,仲有佢地的朋友仔要上堂,所以我地就可以瞓晏D,真係好呀!!之後就去了飲茶,再之後,我就同家欣阿Him係拱北自由行,行書城,行超市,買野飲,買家品~我的兩支牙刷最實用.買完真係重得很!!好在阿Him大大力,幫我地攞野~~再返返去“full house”,收拾好行李,一行十人,就去了Gary都未去過的“得月舫”,個度係食海鮮的地方,好出名的!都係當地的高級食府.個度就好似香港以前的“敦煌華舫”即係而家的“明星海鮮舫”.個度真係幾靚,係大陸都幾少見咁燈火通明...我同Gary阿Him出左去睇下叫咩食,除左海鮮,比我地見到一樣特別的東西,點解會用東西去形容佢呢?原因係,佢係一個蜂蛹,裡面的蜜蜂同蜜蜂BB,仲有未出世的蜜蜂,都係活生生咁係個蜂蛹入面,亦即係話,佢地係會郁的!!我真係非常好奇~~我係第一個話:“不如試下囉~”,但就同Gary講,唔好同佢地講我地order左呢樣野,因為佢地全都係女仔~當碟椒鹽蜂蛹上枱時,大家都好奇怪,唔知呢碟係咩來,我自己都唔知自己咁大膽,食第一件就係成晒形的蜜蜂~~之後係我地三個的推使下,全部人都有食~~真係比想像中好食,而且仲會養顏添~呵呵~~

食完呢一餐,我地再去珠海的Jusco行,再之後我就同家欣阿Him坐返車,去返拱北過澳門坐船回港了~~我同家欣都係一袋去兩袋返,thx阿Him,幫我地攞左最重的包包攰死佢了~一上到船大家都瞓了~~

差不多完左三日三夜,返到香港係晚上十二點幾了, 238X都無晒車,大一齊落返去旺角先散,我就要坐Van返荃灣,Oh~~係度又要再一次thx阿 Him~~

三日的旅程好快就完結了~雖然有很多美中不足,但難得有假期可以上去探下Gary~Vivian~仲有佢地的朋友們,都唔理咁多了~多謝你地係呢三日的安排,我地的來臨,為你地增加更多忙碌,辛苦晒了~~


P.S.>>>>
呢次的旅程發現,新渡輪係比Turbo Jet好坐,定好多~而且位亦好坐.



台長: 幸福小惡女
人氣(317) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文