24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 00:58:59| 人氣106| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出動銅鑼灣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日全都係銅鑼灣活動.

瞓醒都成兩點,真係正都呢~~
之後就整裝待發出去銅鑼灣lu,出到去得返個半鐘時間,剛剛好啦~第一站就去修修甲哦~經過兩星期手甲而經比我玩到殘,所以為左我的指甲,仲可以Keep住亮晶晶,唯有破費啦~~我今次去試左第二間,叫i.c.e.,但好似仲貴...不過又的確係整得靚D,整完佢仲送左個紅色Christmas bell比我添~~

仲有五分鐘時間,我就上去Sogo問我返工的事~~就係個度撞到Junnie,咁就一齊行了~~去到金百利等齊人就去中央圖書館聽Talk.

去到我覺得真係好肉酸!因為個Talk要有請柬,而我地係Donald叫我地去聽,人地當我地係walk in,要係出面等~~之後叫左我地去另一間房睇,好似直播室咁~~聽完即刻走人,因為聽到的唔多,又係要朋友仗義相助的時候了~~~之後我地就去左百德新街的Camper揾世榮,點知唔見人...我地亦都去“茶軒”食飯了~~

台長: 幸福小惡女
人氣(106) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文