24h購物| | PChome| 登入
2006-03-23 18:41:47| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

tomorrow is賣巴付‘地^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都成n日無係度發表偉論了~
睇黎都無咩人會記得我依個新聞台喇=口=”
我過埋今日就18歲生日喇>m<
我大個女喇!聽日唔知同邊個過呢...
macy話聽日同我形影不離嫁喎...
呵...開心死我喇...
我地今日都plan好哂有咩做嫁喇...
哎...生日考mock,
         但係都係最後一次係學校個hall度做卷喇~
      我反而唔捨得依個情景~你話最後一日上堂~
 好老實講咪姐係開party~得閒出黎開都係一樣嫁姐
         但係學miss lo咁講~
﹂好似而家咁一齊做卷既時候真係無咩嫁喇~
         我返而會珍惜依個monment多d~
  所以今次未mock我都成日感足咁笑左出黎 
               可能依樣先係我對學校既留戀掛*口* ﹁
  
對唔住呀亞薯~我唔知你會咁care嫁~我無心嫁...我真係有唔岩既~
       我諗你唔會嬲我嫁呵!?
             ps:今日Ringo做19歲壽頭~
                          樂快日生唷!!!
             聽日到我做壽頭妹喇一口一”
                      公起功喜!!

台長: 小潼
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文