24h購物| | PChome| 登入
2004-11-08 02:01:51| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HAPPY BIRTHDAY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日已經係8/11
生日咁快就過左啦
我真係威呀
生日要用幾日黎慶祝
yeah
又晒命啦我
o係到要衷心多謝我的朋友
幸福不是必然的,我會珍惜你地

3/11約了大軍先生慶祝
多謝你的鐵達時錶呀
咁大個女,都係第一次收咁貴重的禮物
隻錶我戴得好靚呢
哈哈
多謝你

4/11同kiki同呀sam佢地去唱k
估唔到呀sam真係會送我禮物
係好用心的禮物
用8首歌寫了8個故事
仲有bonus tim..係我同你提過的小事,但係你都記得
仲用靜茹的歌名寫了一個故事
好感動
多謝你
之後夜晚同可道人慶祝
好開心呀
收到的禮物都好滿意呀...哈哈
多謝yilam,emily.ying,maggie,ray,呀don

呢幾日都o係到諗
有d人識左好多年,但係居然一句生日快樂都冇
有d只係識左2個月,但係已經可以令你好感動
我知道朋友呢樣野唔係用講句"happy birthday"去衡量
但係,就係呢一句,可以睇到你有冇心
我當你係我的朋友呀,仲係撐你o個隻.但係點解....心淡

台長: Dorothy
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文