24h購物| | PChome| 登入
2004-04-24 00:01:16| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懷念~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

**ps(先回留言)..
to:.winky..
你話得既..我實會聽既..
呵呵..
我個留言無人既原因..
一)無人搵到.
二)無人睇我個日記..hehe~..
我會搵你既..hehe~~..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
日記..
今日﹐我做左maths..溫左兩課中文..
但係距離會考就只有5日..
恐怕我都係難逃多死..唉...

今日﹐上yahoo拍賣場..見到我好想學既笛..
$1500有交易..但我又覺得好似好dirty..
所以......最後都係唔敢買...
之後﹐我又去左網網..睇左winky既日記..
見到佢寫既野..我已經feel到佢好似比以前成熟左好多...
雖然玩得可以好癲((好似我咁))...但好似思想唔同左..
講d肉麻野先..(其實我都幾掛住佢)
唔怕得罪其他friend講句..
其實係我心目中..最friend既就只係winky架咋..
可能識得耐d...而且最幫我..同肯講我有咩衰野既..
都篩係得佢先試過.....而且係佢身上都學左好多野..
雖然我知佢實唔覺架啦...hehe~~~>....
哈哈~~..唔知我講完呢d野..會嚇走晒我d睇日記人未呢..??

講完朋友..不如檢討下我自己..
~~其實我都係一個小氣既人
(依家都好似無咩改進)
~~我係一個好扮野既人
(以家好左架啦)
~~我係一個好幫friends既人
(只限於我認為係friend同好人既人)
~~我係一個開朗既人
(呢個好疑惑啦..因為我都成日喊架)
~~仲有..我好似有d過度活躍症
(我唔可以悶架..所以我溫唔到書)
(同埋學咁多活動量大既活動)

仲有無呢..??..喂..
有衰野可以講比我知喎!!..
依家既我...絕對接受得到既...hehe~~...

台長: 多拿肥發夢會
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文