24h購物| | PChome| 登入
2005-09-08 20:32:43| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嚇親人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今早我有回公司,雖然明知自己都講唔到野,做唔到counter.我諗住可能另有安排,始終請咁多日假好像不太好.點知回到公司....眾同事的反應是:嘩,dora,你做咩變成咁咖,好嚴重下wor or 你係咪塞咗舊棉花落個口度?他們每次聽到我說話都覺得我好得意,成個小朋友咁.同事們都叫我一定要再去看牙醫,回家休息...我阿頭叫我走時唔好打card唔知係咪當我有番工呢?可憐的我未過試用期,請病假要扣人工,真係唔抵,我仲有一星期就過ga la~
去到牙醫度,問我好詳盡關於我剝牙個醫生啲野,最後他說我細菌感染wor,巳到頸底部..叫我一定不可上班,最後不要說話休息下.比了7 種藥我呢:-(不過食完真係好啲,起碼講野方面好啲.明天要去覆診~~本來見自己講野好啲都想番工,但同事叫我休息好先番,他們會搞掂.還笑說我這樣子很難看...佢仲話我聽公司有個男同事食bread時模仿我的腫面.學我講野,真係無良心~
計埋明天一星期裡看了六次醫生了,醫藥費.....又扣人工.....元氣大傷啊~~

台長: doratong
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文