24h購物| | PChome| 登入
2004-10-13 19:10:14| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

竿起﹏*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天跟那個樺姐聊了數句,起初以為她是女皇的手下,因她也跟女皇玩過。
但後來發覺那個樺姐也頗平易近人,哎呀怪錯好人哦。
今天李c在全才堂上哭,好無奈播,都唔知佢想點呀呀呀,上佢堂真係好悶呀,我唔呃李c唔呃觀眾亦唔呃自己,我冇辦法扮到乖乖學生咁專心聽書用心抄筆記問問題咁呀,因為你講書真係好悶囉,仲唔只教中文,全才又係咁,哎哎哎。
lunch的時候,烏老伯忽然走進我班房,哇卡!!!!!靠!!!!!*
好久不見的抓背脊,抓手臂,又一次呈現在眼前。
他那像聲帶發炎的老鴨的聲線還是沒有變,哇靠!!!!!!!!*


我知你就快生日呀,咁又點呀,使唔使同何b講叫佢係早會同你做宣傳,話沙地亞拉伯猶長國超有錢超銷魂超柔弱超貴族王妃公主十四歲大壽喇,要特首花500萬同你放煙花慶祝,全世界都要同你絕食三日,話這是沙地亞拉伯猶長國超有錢超銷魂超柔弱超貴族王妃公主所定的日子,我們在其中要高興歡喜,你叫果堆假人送野比你唔緊要,但係你叫人送一打十二個condom比你,你當你自己係邊位呀,係公主呀係女皇呀係皇后呀?你咁性慾高漲咪走去旺角街頭企囉,你會唔會有d唔知個醜字點寫呢?我好難想像好似你咁既板形身材,會有人肯同你做果亭野囉。我可以送野比你,你十四生日,我就送你十四個鐘,都係我小小心意,不成敬意呀公主!



簡直想嘔.....T^T"


台長: 妍*
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文