24h購物| | PChome| 登入
2005-03-05 01:53:46| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/3長舌婦/好的練習

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日早上返十半,可以訓晏0的lu!~不過山門口時發生左0的少意外,所以遲左出門口,不過好在又冇遲到喎!可能因為我九點出門同九點二出門搭0既都係九點十八的車呢!下次要醒目呢^^!今日好慘呢!叫極0的人都好似冇乜反應咁0既!返到去到班房時間岩岩好,幫手派左份sdhk的功課之後,好快就開始要測驗了!嘩~囉到份卷個咀o晒呢!有長題目0既~不過都冇計呢!都係咁做呢!考完之後就由賓尼蛇教書,不過係冇碌屎呢!0的同學仲唔趁機會起哄咩!不過冇碌屎都照講,好在勝有餅餅俾我地食呢如果唔係餓死我了,到十二半就落堂了!快快去食飯呢!不過0的人又慢吞吞喎!勁耐先去到食飯囉!下次都係少0的人算了!今日食個炆米好唔掂囉!不過好餓冇辦法呢!加鹽佢同我拗交呢!(其實我只係當玩架咋)不過見佢好似熱淚盈眶><,怕晒佢喇!食完本想今日下午要黎溫書架,不過都冇係飯堂打啤!不過成日都輸0既!唔玩喇!>.<之後二半走人!行左陣先返家!
返家時勁想出手!坐我隔離0個兩女性物體勁長舌婦呢,一個坐幾耐傾幾耐!一個係度0趙香口膠!佢真係0趙囉,閘閘聲!全程都係咁喎!死得未呀!我深深咁吸一口氣!決定訓覺好了,好後悔冇mp3係身囉…到家六點二左右,係度打返0的日記,之後就食飯了,食完之後繼續打!到八點多就走去練習了!因為今日師父唔係度,條街係超凍同落緊雨囉!撞到史提芬仲同佢傾計添,原來佢轉左工了,穩定多了!都幾好丫!唔怪之得成日都見到佢呢!
今日根師兄同就師兄都有黎!非常好玩呢!大汗淋漓!練到個個都散晒^^!仲同師兄打左幾招呢!練完走人!係街度見到有個人好似係家姐喎(一睇個LV就知係佢呢)弊喇!我決定走返屋企,早過佢洗白先^^,過佢0個時佢話我無聊添!不過唔緊要,但係好可惜我返到去阿哥仲係度沖緊囉!好在都係我沖先呢洗白之後傾左一陣電話,就打日記lu~ 好野,今日終於都趕晒0的要見人的日記了!依家係一十!係度食緊面面呢^^

台長: KinG
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文