24h購物| | PChome| 登入
2005-02-24 20:16:24| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/2與師父一干人等進餐hehe~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日早上九點幾醒過下架,不過之後都一路訓返hee~夢遊間好似sms左一輪!一訓就到十一九lu~起身洗白之後搞掂好晒十二八先出門,但係收到時話話要兩點先有位,唔係嘛!一邊傾電話一邊出去,由於時間多的是,所以就選馬鐵喇,順便行返一段中學時期的路,未去到就有位了,真係岩岩好呢!今日有好多人呀!仲有利是逗添!真係好!有好多野食呀!有個流沙包,係奶皇包,但係真係流出黎呢!有十幾個人,食野都唔係主要,傾野先主要囉,不過只係師父同0的阿爸傾!三個同聲同氣!今日知道左個秘密,原來佩如我fans(個個都咁話,包括佢阿爸)叫佢同我影張相,但係佢又好似好怕醜咁!不過就成日偷影我!後來我都有乙水佢同我影相架,hehe~都叫做影左一張!仲有同其實師父呀,師弟影!到三點半左右先真正走得,想最快去city睇羽毛球,決定出沙田轉,上左車先醒起點解唔坐馬鐵呢!係天橋度見到有個伯伯係度賣糖蔥餅,0個度好凍架!出到去岩岩間場時間,同勝傾下計就開始睇了!阿秀都打得幾好,不過最後都輸了,第二個唔好提,第二場係妙詩同另一個,哈~我睇完不禁問下妙詩,你同你個partner知唔知對方叫咩名架哈哈!六點左右走人lu~去返來時的橋,伯伯都仲係度,太凍了,其實我岩岩都想買,岩岩囉左個十蚊出黎,想買一件,但我見佢十蚊三件,所以買左三件了hehe~返到家都仲未有飯食0既><餓死我咩!有隔離鄰舍黎拜年!我要等到七點多先有得食飯呀!嗚嗚~食完洗白之後係度打埋0的日記!打到十一點lu~之後去左傾電話,兩個鐘啊~本想早訓呢~

台長: KinG
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文