24h購物| | PChome| 登入
2006-07-23 02:41:02| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<最憎煙同賭>>>>>>>>>>>>>>
其實一直以黎我媽媽都係我信任的人~
因為佢我學懂體諒別人...
但現在的她仍是息的的佢嗎?
點解想要個平平凡凡的家都咁難~

這些一齊的事是要我學懂知足嗎?學會回顧?學會珍惜嗎?學會反省?

但這個考驗太大了...我怕我會(乘)受不起的.............

以前那段日子我真的很驚好驚.............
她仍是她嗎?
在這些日子我仲是會偷偷地哭........
我真的忍不住了........
感覺好難受...........
我有問過自己係咪我唔夠乖............咁我乖d妳係咪唔會再係咁~
一定係我唔夠關心妳...........但一齊好似巳經太遲...
究竟我可以點...........

你們太錫我,唔想我分心,但............就算唔知所有都估到7-8成.

我有諗過算la...不如唔好車唔好參加grad. show,我真係頂唔住la.....
放棄la...好辛苦...............真的...
心~好痛~好亂~
我真係唔知佢地想點...............

我真係有諗過係咪死~就可以唔洗再理ne d 問題.................
但我諗都應該只會諗唔會做的...............

家~一個好唔開心的地方~
一個好多唔明白的地方~
一個傷心的地方
一個唔知真假的地方
一個現實的地方

一個曾經好開心的地方
一個好溫馨的地方~
一個好舒服的地方~

台長: dine
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文