24h購物| | PChome| 登入
2007-10-31 22:34:55| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Start of Something New

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Troy:
Living in my own world
Didn’t understand
That anything can happen
When you take a chance

Gabriella:
I never believed in
What I couldn’t see
I never opened my heart

Troy:
Ohhh

Gabriella:
To all the possibilities

Both:
And I know

Gabriella:
That something has changed

Both:
Never felt this way

Gabriella:
And right here tonight

Both:
This could be the start
Of something new

Gabriella:
It feels so right

Both:
To be here with you
ooohhhh
And now looking in your eyes
I feel in my heart

Both:
The start of something new

Troy:
Now who’d of ever thought that
We’d both be here tonight

Gabriella:
and the world looks so much brighter

Troy: (echo) Brighter

Gabriella:
With you by my side

Both:
I know that something has changed
Never felt this way

Gabriella:
I know it for real

Both:
This could be the start
Of something new
It feels so right
To be here with you ohhhh
And now looking in your eyes
I feel in my heart

Gabriella:
The start of something new

Troy:
I never knew that it could happen
Till it happened to meee, all right now!

Both:
I didn’t know it before
But now it’s easy to seee
Ohhh. It’s the start
Of something new
It feels so right
To be here with you ohhh
And now looking in your eyes
I feel in my heart

The start of something
new

Both:
And now looking in your eyes
I feel in my heart

Gabriella:
The start of something new

Troy:
Start of something new

Both: The start of something new....

------------中文-----------------

特洛伊:
住在我自己的世界中
無法理解
有什麼事情會發生
當你把握機會

凱碧:
我卻從未相信
那些我看不見的
我從未敞開心房
為著那些可能性
我知道有些事情改變了
從未有這種感覺
在今晚的此地

特洛伊與凱碧:
這也許是個開始
那些全新的事物
感覺很對
在這裡和你一起
而現在看著你的雙眼
我感覺到我的心
那些已經開始的事物

特洛伊:
現在誰能預料到呢?
今晚我們一起在這裡

凱碧:
世界看起來變得更加明亮
你在我身邊

特洛伊與凱碧:
我知道有些事情已經改變
從未有這樣的感覺
而我知道這是真的
這會是個開始
那些全新的事物
感覺超好
在這裡同你一起
看著你的雙眼
我感覺到我的心
那些全新事物的開始

特洛伊:
我從未預料到這會發生
直到他發生在我身上

特洛伊與凱碧:
我以前從未知道
而現在卻是淺顯意見
這就是開始
那些新事物
這感覺很好
在這裡和你一起
我感覺到我的心

那些全新事物的開始
感覺很對
在這裡同你一起
看著你的雙眼
我感覺到我的心
那些全新事物的開始
全新事物的開始
那些全新事物的開始


-------------------------------

很好聽!!可以去聽聽看=ˇ=

台長: 草~*隨風飄逸
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 推薦" |
此分類下一篇:When There Was Me and You
此分類上一篇:大推薦"【I Love You你懂不懂】"

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文