24h購物| | PChome| 登入
2006-08-12 16:42:06| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

假期總結.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

後日.我就要繙學了.呵呵.我仲未有繙學得準備.
甚至一d都吳想繙學.好多原因.功課拉.人&事喇.
自從由你去完旅遊繙黎開始.我地嘅關係變佐好
多.距離都遠左好多.是嗎?我覺得我地衣架嘅関
係同普通朋友無乜分別.甚至比普通朋友中普通.
是我錯嗎?呵.放假的前一段時間,我地仲好好嘎.
一段時間無見z’.就可以變到衣架甘..我吳想繙
學.吳想面對你阿.~雖然.伊傢我地係Q到都有野
講.如果我地到佐無野講嘎地步.甘就真係閉囖.
我都好想你好似人地條仔甘.成日陪住自己.我
真係好怕悶.我覺得我對住我DF仲多過對住伱囖.
你可以被到我嘎,就係係Q到傾下計囖.處理感情
e傢野.我分析力好差噶咋.邊個可疑話我知.我可
以點做呢?我係迷應該考慮應吳應該被伊段感情
繼續呢?其實我地可以超過3個月已經好好嘎啦.
放假個幾月做佐dd作業.都算偉大咯.轉眼就高二
囖.我學到d乜呢?吳知道噢.無奈ing.新嘅學期.
我要努力.大家一起努力.哈哈.繙學開始,我就好
少上Q嘎啦.大家無挂住我啊.哈哈.~

.嘻嘻~

ending..

台長: aR.M!
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文