24h購物| | PChome| 登入
2005-08-26 01:34:14| 人氣12| 回應0 | 上一篇

拉闊敬拜CROSSOVER

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚8點鐘去左灣仔伊利沙伯體育館,
參加ACM主辦的拉闊敬拜CROSSOVER音樂會,
感覺好開心, 因為又可以成班人一齊敬拜神,
其實我今日心情原本都唔太好,好多野煩,
因為我一朝早返工竟然遲到,
好明顯就係琴晚夜訓之過,
之後公司唔知點解又突然鬼咁死多野做~~
簡直叫救命.....
不過今日竟然多左樣野煩,
就係有份新工可以俾我考慮,
其實唔錯架, 不過我好似唔太捨得而家D同事,
因為佢地對我實在太好啦~~嗚嗚~~
總之今日就好多野煩啦~~唉!

講返今晚個音樂會先,
佢一開始竟然唱返我岩岩個星期六帶既歌(讚美主),
仲要又係企足全程... 仲有既就係...
佢又問我地會唔會全時間待奉...
點解又係呢個問題, 雖然我今次冇上次咁大感動,
不過... 佢真係又問啦~~
其實仲有令我深刻的就係"此刻在敬拜,一生都敬拜"呢句
不過無論點都好,
神啊! 我在這裡,請差遣我。
我知道我要先改變我的生命,
為將來能榮耀神作好準備,
亦都要更加認識你,
有愛神的事奉,
求主一直的與我同在,從今時直到永永遠遠。

台長: DaDa A
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文