24h購物| | PChome| 登入
2005-05-25 01:57:39| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

滑浪風帆同樂日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  好耐都未試過六點幾起身既滋

味,雖則係去玩,但去玩之前,同

啲朋友仔都係有一種唔想去,想返

屋企訓既感覺...大尾篤喎..

  一早去到,唔記得晒點玩,個

風吹左邊,我隻帆就一路向左去,

去到差唔多禁區位,嚇到我死,跟

住就覺得好悶,冇咩心機,坐左响

隻帆度等人救,等人救既同時,坐

左响度諗,呢個都係一個好既經驗

,有時做好多野都冇人幫到自己,

如果今次冇人幫,而我又唔諗辦法

既時候,我就會死架啦喎。

  上晝既時候,我跌左落水幾次

,但之後,我比教練載番去既時候

見到個女仔隻腳比水母整到好核突

同痛時,我就醒起,我一路响水見

到果啲透明野原來就係水母喎..

嘩..下晝同以後都唔敢跌落水啦

...

  之後下晝慢慢跟人玩番就開始

玩到啦,又慢慢揾番玩風帆既樂趣

lu,有啲期待下次再玩...你

快啲報名去學啦。
  



































台長: 沙核士
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文