24h購物| | PChome| 登入
2005-12-04 00:33:03| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我有說不出的興奮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

太神奇了ba!!
report card day係好沈重
重到我唔想行,動彈不得
although係all pass
不過分數都唔係好高, so,都幾唔開心的,
不過戈日係我brother scchool (sp) ge games’ day
親子日,a ma同我lor完report card
見完pk lou之後就同我去breakfast theh3sp
囫7祤喀就係到諗,點阵會係中學名部個操場搞le~?
咁咪搞到d中學生冇左個操場,冇得上pe lor
點知佢地去gymnasiuma到上
a~~~sp a...嗚嗚..
戈時10:xx我又諗,d中學生有番學wor~(d燈有開到)
well~~~bell ring la~~
一大群人咁落黎
我個樣就好似異族咁(我wear srl uniform的)
不過我都好少理~
係咁搵人,+有la,略略la, a矛la,珠珠仲有小強
我搵黎搵去都搵唔到
最後見到ge....竟然係彊屍成!!
佢好高...上次(10月尾)見佢都冇咁高
今次可能near左,佢高我足足有2個頭...
好sure咁講..6年黎,佢高左一定有40cm!!
問佢a矛係bin,佢係咁e轉下個身,又係咁e指下俾我睇
我妻係脫到佢地la!!好開心a!!!
wawawa~~~冇見個幾月,都咁開心
可想而知,以前我地一年1~2次,我地有幾興奮
咁多年黎,友誼不變
係我入左srl,我覺得女生ge friendship好易變
由susie,到三輛,到a希a比...level already唔同晒
真係好感慨~~不過可能我同佢地(sp)邁左好耐
最少戈個都有10年
最多戈個,15年la,唉~
見到我地以前幼稚園都冇d咩games’day
e+...我真係唔得唔講句:我老la,已經唔係我地ge年頭la
同我d fd king左一個recess
十夾分鐘匆匆過
佢地又要上堂la
就咁,我又上左佢地classroom
見番好多,好多,好多ge人
識同唔識,認得同唔認得ge
有太多好開心ge事
都有太多遺憾ge事
佢地有4個absentee,我大可以就咁懶係野咁上堂
不過我冇咁做,
第一,a sir早就係classroom啤住我lai個alien
第二,我咁做係好唔尊重個a sir
班上有3x個人
大概有十來人我係唔認得/唔識ge
原來我係sp人面係咁廣ga
f6有3班,我唔認得同唔識ge人
都只係有20來個,
haha~~只可以話,sp係我真正ge母校
由幼稚園讀到上p6,
走左唔少ge人
6年後我番黎
同屆ge,我只係唔識三分一^-^~
其實係好唔開心ga,不過我2月會再番黎
正式的,最後一次同母校再會
佢地6月畢業ge時候,都係代表我畢業ge年頭
我會當我係佢地ge一份子,一齊喊
一齊笑,點想過去係sp ge日子,就算,我e+已經唔係
不過,我深信,大家...都會記得我
直到戈日之前,我都好後悔我轉左校
不過,由戈日開始,我sin發現,
轉校真係為我好
如果唔係,我ge人面廣,我識ge人,
就只係sp ge同屆學生,
都唔會知道,原來小學ge友誼sin係最真,最深
如果我仲係sp,
我唔會識咁多srl ge同學同慈幼仔
同同學交情唔深
a倫,係我個好好ge partner,不過唔算好friend
jelly,係king得ge人
fish,係吹得ge人
a ma, annann,係最疼愛我ge人
a希,係choirge同伴
......
反而唔同校ge慈幼仔
係我生命裹面有著最重要ge影響
友情曼深,對我最真...
唔可以話佢地冇呃過我
不過係我最信得過,最交心ge人
每一個人,係我生命中都有唔同ge地位
每個rosa同學都係
每個我識ge慈幼仔都係
不論佢地係f1定f5
p1定p6,我識ge慈幼仔
始終最疼我(for me only)
就算我唔出聲,佢地都知我唔開心
我唔講野,就咁聽佢地up風
都有親切ge感覺
主角唔係我,我都冇份join佢地
不過好奇妙ge係, 對住佢地
我可以好坦蕩蕩咁唔洗怕講錯野
就好似,真正ge家人咁..

台長: *詩歌#爻藍*
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文