24h購物| | PChome| 登入
2004-01-12 22:23:56| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

妳管叫「笨笨」的那個東西...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你管叫「笨笨」的那個東西,竟然再我打球的時後受傷了。我痛的躺到了地下,站也站不起來。接連的幾天還要跟著部隊,又是工作又是演習的,真是叫苦連天。

我曾經跟上第交換一個條件,要把你可能吃到的苦分一半到我這邊來。我想這就是我最近為何災禍連連吧!

你應該也吃了蠻多苦頭!而我竟只是無情地放棄你,想起曾經說過不會再讓你傷心,就覺得自己實在狂妄的有些可笑!妳現在正往妳的夢想飛了!而跟我在一起恐怕只會拖慢妳的進度,我還有什麼資格,「不再讓你傷心」?!

我連「笨笨」都照顧不好了!!!

The thing you called “dumpy” was hurt when I was playing basketball. It was hurt so badly that I tossed and turned on the ground. The following few days, I still had to work and doing drill with the troop. The pain was beyond words.

Once I came to terms with God. Half of your suffer will be transferred to me. I think that explains why I had so many mishaps.

It must have been tough for you!!!! I simply walked away, and no phone calls. Recalling that I said I would never make you feel sad, I bitterly laughed at my bumbledom! You are flying to your dreams already, and where am I?! I will only slow you down!! And am I entitled to say “never let you feel sad”?

I couldn’t even take care of “dumpy”!!!

台長: 尚未設定
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文