24h購物| | PChome| 登入
2008-05-30 21:02:25| 人氣92| 回應0 | 上一篇

給自己的情書

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






1.個月又即將過去了,時光飛濺...
5月,經常下雨,然後又出太陽.,然後又下雨,出太陽..
重複的變幻...
就好似人噶心情,捂會永遠開心,捂會永遠傷心.
上天也有更年期嗎?呵呵...






今日,終于考完3模了.
文科我很有信心,只是理科..呵,永遠是我的死穴.
我會更加比心機的,相信我.有你們的支持.我會撐落去..


”即使有天眞的分開,我都想你我真的想你.”...
大概還有20日吧,就分開了..
我捨不得.不捨得..有種想哭的感覺...
你們呢?
我捨得不大頭欣,
捨不得老杰,麥迪...等等很多人..
我不想再失去什麽...但命運卻注定要我失去什麽...





































”爱是华丽旅行这么远那么近 同步却陌生”

我晒左c張相,可以日對夜對了..
哈,很傻..我眞的很傻..
你明明不知道我喜歡你.,我e猫俾你..
祝你中考成功..你收到嘸??記住了嗎??
我真的很想你,很想告訴你..我鍾意你.
其實,如果我大膽呢,同你講下野..或者,就捂好似現在甘.
but..我捂敢.why? Sorry,I’dont’ now.
或者那種就糸暗戀人噶壞處....






”sorry 其实我真得的爱你 怎么把痴心的话留给你
不再哭泣 可是我曾经傻傻的看着你”





















































”人對于傷害過自己噶野,總糸趨向遺忘”....

嘸錯.
但我日日見住捂好噶野.so..我只會越來越睜你.
你起我面前做戲嚰?我忍你.我捂出聲..


囉以前同現在對比,你眞糸好假囖..
做咩學我咋..copycat...
我眞糸好睜你...我只會越來越睜你.
so,,,我都捂知爲什麽..我眞糸覺得自己以前好傻瓜..
捂帶眼識人..識錯人...



有件事噶發生,令我眞糸好想gua你.



前2個星期左右吧,
過時差捂多上課了,我同欣講,話想買鞋..叫昛今晚陪我去買..
注意,我想買高筒噶All Stay..
我捂知糸咪你听到..
星期2繙學..你竟然都買左對All Stay..雖然你對糸低筒噶..
果陣我好猛..做咩我買你又買咋..挑..知捂知點解我要買鞋?
因爲我捂想同你一樣.我好睜我呢野同你一樣..
但點知道....呵呵...或者你會覺得鞋,人人都買得..但我覺得你好特意囖..
我已經捂想咩都同你一樣剌..捂該妳有自己噶風格剌..捂好咩都同我一樣.
我地捂糸Twins...OK??





你好捂應該出現起我生活.搞亂晒我噶生活..
我一直起度容忍.分正還有20日.我就捂使對住你了..
我壓制自己噶情緒..請你自重.






















題目點解叫”給自己的情書”..
因爲”給自己的情書”好好听...王菲把聲好靚....

台長: そCwen
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文