24h購物| | PChome| 登入
2004-12-01 12:45:10| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

單純

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月8號係我同阿b分手既一日,直到今日,差唔多一個月啦~
我再痛再喊,都唔係今日最痛,但我仍然會喊…

我好多謝所有關心我,疼錫我既朋友,我要好好多謝你地,無你地既陪伴,無你地既開解,無你地幫我分析,我會頂唔住咁崩潰左啦已經。

Fion,好多謝你,識左你差唔多十年啦,由以前既少女心事,到依家真係各有各既愛情、事業煩惱,大家都真係大個左好多好多,但我地仲未大透,我地仲會天真,我地仲願意信人,不過我寧願我仲天真,我仲單純,我都唔想自己乜都睇到好化、好灰,畢竟我只係21歲。

仲有好多人,led師姐婷婷、candy、家愉、佩琦;中學姊妹明珠、阿容;女仔fd 阿tube;男仔朋友:華dee、小強、penny、阿ming、woody……
仲有好多人好多人,大家都好錫我,當我小妹妹咁,其實我好感動架,我冇左一個男朋友,但換來大家對我咁關心,我唔怕畀你地知識我喊我好痛,因為我真係好傷,我傷到唔想扮成熟,如果可以,我真係會上堂勁喊…

「經一事長一智」好多人都咁同我,依個道理唔個唔知喎,但要做到又真係好難下。愛情,係個好難玩既遊戲,一個男仔表現到好愛我,做好多野,然後我又愈黎愈愛佢,有一日,可以突然乜都唔同哂,可以乜都變哂,朋友話:「佢唔愛你喇」,我仲好傻咁仲畀佢呃到,佢話乜野老婆豬0個時,我仲信佢真係為左我將來有幸福,我蠢係因為我真係愛,我甘心為佢蠢,我甘心為佢麻木……一個人好努力,根本就冇用既,人一定會變。

我好驚啦已經,我冇勇氣再去馬啦,我憑乜野再敢信一個人呀?
個個人都同我講前度係個幾賤既玩家,我唔信,係因為佢曾經對我好好,令我入哂心,我盲哂,我聾埋,我連佢分手時講幾咁難聽既說話,我都可以呃自己當聽唔到,幫佢畀好哂籍口,覺得佢嬉皮笑臉係因為佢尷尬,我聽唔到佢傷害我既說話,係因為我只係聽到佢把聲,我仲只係記得佢點樣用把老牛聲氹過我…

一個自認好壞0既男仔fd woody聽到我同前度分手0既事,佢竟然嬲到爆哂粗咁小佢
激動到好本能咁話想打我前度一身~~~佢真係嬲到好似想殺左我前度咁~~
我呆左……
我更加冇想過過左成個月我仲會痛,仲會為佢流眼淚。
或者係我一直只係記住前度對我好0既野,我自己呃自己,我信前度真係為我好,都唔寧願信個男仔咁講:「佢追你當係一個好高難度0既遊戲,佢TVB藝員訓練班出身架,依家佢嬴左你個心啦,咪走囉,佢依家同緊第二條女一齊啦實,你仲以為係自己錯,你已經對佢好好架啦」

0個個男仔講,前度唔要我0個時所講、所做0既野,真係賤到佢都做唔出,真係絕到唔可以再絕,佢睇死我走唔甩,佢話我冇錯,聽到佢咁講,我忍唔住喊…

我一直都以為係自己錯……因為前度走,好似佢好痛苦咁,人地唔知,仲以為我虐待佢咁……

坦白講,我已經能夠控制到自己完全唔去搵阿b,我乜都冇啦,我仲要留少少自尊架!但我仲有時會諗起佢既……

woody,好多謝你!你的確話醒左我,你咁惡死都可以陪我咁耐,咁細心聽我喊,一講到阿b你就激動咁爆哂粗,想打佢咁,我好感動架!你同我講既說話,我會記住架啦,我會好好保護自己,好多謝0係我喊0個時,你0個句「有我一日0係度,我都唔會畀人蝦你」。

將來我有乜事,我都會同你傾傾先,你話我太善良,太單純,好蠢,我唔夠人玩,玩得又唔夠人叻,都唔緊要,因為你會教我,你對我好似對個阿妹咁,我好感激。

係呀,各位好友,我聖誕冇乜節目呀,約我啦~~


台長: o靚妹
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文