24h購物| | PChome| 登入
2004-04-04 19:44:06| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HAPPY SATURDAY!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3 APR 04

今日係公司好忙..好忙..因為我同事係星期二會放完大假返來,所以我想盡量係佢返來之前清晒所有工作,所以今日係OT 到成兩點幾先走!今朝一早就比個發癲0既客"小貓炒蟹"我..佢想要D貨因為台灣公司0個邊仲未送得切來香港,佢就發晒癲係電話到
NON-STOP咁鬧我,好無奈,已經忙到死,仲要比個燥底0既惡女人鬧!比佢搞到我都有D燥底!討厭!

不過放工後,一見到我至愛0既"HI-D"就即刻開心番晒..
我地去左港晶NEWAY唱K..唱完之後我地仲唸住懶有文化去中央圖書館借書,點知原來星期六係收5:30半,我地去到佢都CLOSE左,跟住又行左去山林道0個間"隔離鄰舍"睇野,因為HI-D想買HEAD BAND!!我地買左耳環同NECKLACE,好抵!之後再行左去廟街,
我地去埋D NEPAL 0既店同BOOTH睇野,我地好老土,不停同佢地講假,成日講"MORE CHEAPER ..."哈哈..比我地成功買左好多BOB MARLEY FEEL同民族0既平野,HI-D原來係講價高手!掂啦!睇唔出呀!!跟住我地去左廟街一間餐廳食飯,HA..我又係食"海南雞飯"...真係得人驚..無雞不歡啦!!食完之後,就搭車走啦...........
返到屋企,我同HI-D又傾左好耐電話...我地好似搞基咁!!!

台長: CURMEN
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文