24h購物| | PChome| 登入
2007-03-14 01:35:27| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

邁向七年之痒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



恭喜 w-inds. 出道六週年喇﹗yeah~~~﹗

舊年經歷咗慶太 solo 既衝擊,今年已經開始推測,可能又會有另外兩個既衝擊(基本上,我想 涼平 同 龍一 出 solo 多過 慶太,因為慶太鋒芒太露喇)

希望到我過去既時候,佢哋仲未散啦﹗大吉利是﹗




呢個係普通版,真係靚過隻初回版﹗啜啜﹗

今次係第一次買咗兩隻唔同版既同一隻細碟,真係…




私:嘩﹗恭喜龍一,終於打破宿命,可以企中間位喇﹗睇你個樣,心情一定好興奮喇。有咩感想呀﹖

龍一:(眼淚汪汪)我…嗚…真係好感動,首先我要多謝我爸爸媽媽,生得我咁矮…

涼 & 慶:唔係因為你手上面既糖塞住咗我哋把口,邊個會讓個中間位俾你企呀﹖


龍一:(大泣)哇…所以我最多謝最感激既,就係我身邊既兩位哥哥,如果唔係佢哋成日扑我個頭,取笑我、話我傻仔,整鬼我…(下刪一百字)我諗我隱居咗好耐,都唔會『捱』到六週年架喇﹗…




慶太:由佢自己繼續講啦﹗我哋行開一陣﹗

涼平:真係冇陰公﹗你個大舊慶,今日係 Special Day,玩少佢一日啦﹗

慶太:咁又係,知道喇﹗Leader﹗




龍一:慶太,我睇你咁既樣,一定有陰謀﹗

慶太:無…嘻嘻…邊度有噃﹗

涼平:心諗(哼哼,距離第二日,仲剩番22個半小時…)


台長: TANOSHI
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會) | 個人分類: w-inds. |
此分類下一篇:秘密練功中…﹗
此分類上一篇:長假期完結

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文