24h購物| | PChome| 登入
2005-07-16 20:06:12| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

×°|] 迎新 ,,*\"]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咁之後..同老豆去食野..丫尾打黎搵我wo...
嚇死我ar..平時唔打黎架ma佢..係咪先..”
返學..見到林sir..hee~咁之後..
係ok....見到家姐豬丫..哈哈..><”..
咁之後..等完丫尾..就入去lu...
好..坐喇..”嘩..我覺得自己睇唔到個名..
同埋呢=.=”...聽唔到佢地講咩..”笑到我同阿清笑死..
咁呢..爆笑囉..佢既說話..佢既動作..爆笑”
咁呢...去左洗手間..返黎..阿清走左佢..
搞錯..入去到係悶姐..不如唔好入去住先wo..丫尾咁講
咁呢..入去喇..嘩..都唔知有咩玩~~
玩喇玩喇..冇咩野..”今日..識唔到人bo..
識..唔識打佢個姓..姓”圈”寶儀..有個叫鐘佩君..
有個好靜既妹妹..叫唔知咩名..靜到唔記得佢叫咩名..
黃穎..咩咩架..”呵呵~~咁男就唔知喇..
好既...放學..有人唱生日歌..哦哦..原來係lamlam
哈哈~我係呢到祝佢生日快樂..hee~~~
咁呢食完野..上去..行樓梯..搞錯ar..~~
嘩..悶爆..好想訓..唔講喇..
走人..同丫尾去食野..就走.//好累..
返到屋企..搞錯ar~咁呢我返屋企..
就放哂d野係bedroom..點知..我無喇喇.,
唔知點解鎖左囉..”\=.=”..
只好訓係我媽咪個到..”等人返黎help me..
hee~~~訓到好耐..食完飯又訓==”..hee
好..88喇..遲d見喇~~
P.S.同上年d迎新玩個d差唔多一樣既..車~~

台長: C r y s t a l 靜靜
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文