24h購物| | PChome| 登入
2004-08-27 23:04:36| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8.27 reborn

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉~

太好喇~

我終於可以放我既暑假喇

再+上買左對新鞋

係咪好值得慶祝呢~

見係咁

我就寫返我既日記喇~!!

之前日日都要返學

好辛苦呀

去沙灘又.....

有一次ivy話唔去~

結果

骨牌咁

ooOO

今次D人要做功課喇

又唔得

唉~

算啦

咁過過努力

我都要呀~!!

好喇~

講返今日

補ACC

成堂都唔知UP咩

死哂

之後同MAY/鉻/P/宏落去JASCO

THEN~

GAMES 囉

就腳MA

玩都唔係好多$$

UM...

頭D同海岸都╭小╯勝P仔啦~

有人打黎

走 UU

唔開心<名句

去左人地屋企

一心諗住做功課

點知事與願違

唔係我唔努力

係果個人既呀叔黎~

O哂

走0走

同€一個人上偉仔屋企

好好GA

女仔有靚仔睇~<佢呀哥

男仔又有野睇hehe

玩大富翁

又係偉仔大獲左全勝



做馬

連續幾日玩都係咁

仲記得前幾日點幾走俾龜豆

呵~

我樣衰掛

無計

走~

送人走

咁就過左一日

呀唔係

係成個holiday

仲有幾日

我既holiday岩岩開始喇

要好好珍惜呀~!


仲有呀

一定要整個study grounp呀

要一齊努力呀~!

台長: ~+:HUGO:+~
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文