24h購物| | PChome| 登入
2005-05-26 23:05:30| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

把心打開的525*//

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天..

一回去..深就問我整左曲奇比佢未..

我都吾知點答..未整=.="

佢話吾開心..之後我又吾系好開心>/\<

跟住PE**

打到關斗啦**

番到去細細個既時候..打關斗當食飯*

之後普話..悶..

數學..眼訓.."支力"..但不悶**

英文..好玩**

中文..不錯吧..

IT**

飛機&&深本來坐在後面..

但AR SIR叫佢地坐前dd..

之後佢地坐左系我旁邊..

同飛機傾左好多計,,

好搞笑**

大家一齊講下電話..(我地至中2既話題=口=)

傾傾下..傾左去星期六*日*做dd咩..

原來佢成日都8,,9點就起身出去玩= =

玩到凌晨就回家..睡幾個小時..起身再去玩=口=

他的生活還真悠閒= =+

不公平呀!!*

原來他喜歡去機鋪打機的..

可是在家打不是很好麼??

不過他都跟我說了很多開車的技術..

說S形的彎*W形的路要怎控制才不會炒車..

呵呵**

還說了生日要什麼禮物..

太好了>V<

不用再想送他什麼禮物了>"<

之後..小虎突然狂笑..

原來是深..睡著了..有鼻寒..還流口水了XD

他還幫我拍了下來..

當然是用我的電話囉>V<

好可愛呀>3<*

不過最好笑的在後頭..

要做功課的時候..

我不會做= =..走到蝦蝦到..

在她臉上磨蹭..她說很癢..然後我去磨詩詩..

車車..巧巧..個個都話痕..

系婷婷..星姊..小虎話冇野..

之後落堂..同其他人玩..他們都是這樣..還說很肉麻..

呵呵**然後他們欺負我,,都可以用這招囉**

之後去補底..悶悶悶!!*

放左之後..回到課室..

玩了一陣..去卓爾..

就回家了..

回到家..悶悶悶..

現在我也開始看電視了=口="

好神奇了XP

呵呵*

今天不錯的**

有個衝動想收飛機當小兒子了>V<





      bby:::26/5

台長: //小乖乖女王**"]]
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文