24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 23:05:28| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

04日的13年華*.. .

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我黎打日記啦**

見到紫慧*|in..我地一齊上學//*

之後miss pang冇番..小磊系道講鬼故..

驚爆呀>/\<"

之後專題..差dd訓著..

中文..就好啦..吾吾..

之後派中史*50分..岩岩好合格..呵呵*

之後|unch time..

我行開一陣..之後比小蕭倒水囉!!*成個書包濕哂..

之後我發皮44.."定"佢個書包..之後仲踢佢..細路=///=

之後..同肥深嘈囉..其實我系發皮44就系甘..個個都鬧..

鬧完肥深之後..好後悔..跟住就喊左..

之後車車話我知..小蕭比我踢到扯旗=口="

好變態..比人踢都會扯旗..佢望緊我個邊個陣..

我:望咩呀..扯旗仔??!*(好大聲地..)

佢淨系好驚訝甘望住我囉..

哼!*望你個頭呀**

之後就系英文..21分=.="

都幾低分啵**呵呵..

之後..歷史..miss CHAN讀dd高分既人出黎..

我有份哩*呵呵*

好意外..但我又覺得不怎麼樣.."

吾..之後放學去排舞..

之後就狂打機..好奇怪呀..

dd人好中意搵bf//gf..我又比人問囉=.=”

之後就甘識左個fd*

收穫都吾錯..吾吾*





      bby:::21/4

台長: //小乖乖女王**"]]
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文