24h購物| | PChome| 登入
2005-01-03 16:02:07| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十二月十七日(NEW)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/12


今日啦啦隊慶功
lunch有得食pizza,...=]
不過我得5分鐘食
跟住就要去join EAOC果個比賽
激驚囉唔該,.
好彩響我上台之前
聽到成班5c響度嗌「呀zu」同埋「4c」
有成50000分貝咁大聲囉,.XD
勁愛佢地>33



放學響新翼等linlin見家長
見到陳卓儀
咁佢就陪我等啦
之後我地落左舊翼偷食,.XDD
4D bbq
食左偉仔同肥A d野 :"D




之後落左mk搵呀靜
中途見到林曉鋒同佢老婆 :"]
跟住我地去左百老匯餐廳食野
D野十分好味,.
兩個人食左百三蚊
都唔平,.




跟住去左買耳環
mk又迫又多人
就係咁比人偷左部電話

勁無奈
跟住呀靜就即刻幫我打去我手機搵個賊
點知個賊原來係專業小偷黎嫁囉
將我手機飛左番我屋企
搞到呀靜鬧錯人=o=

勁卜街囉而家D人




之後打比ivy
then飛的落Paris
中途DY安慰我
so gd ^v^!
P仔黎左
hugo黎埋
最後呀卓同豪仔(卓fd)又黎左
坐坐坐
跟住同呀卓去左7-11買野
比我見到d我唔係咁鐘意既野囉
好想鬧人.___________/.




之後幾個人去左欣榮坐
傾下聖誕買咩禮物
一定唔買food囉d人,.-V-
一兩點散人
thx hugo幫我leg野同送我番屋企*v*




專一的我
猶疑緊買唔買番部INNO好.....................T3T"



台長: ZzzzzzuuU
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文