24h購物| | PChome| 登入
2005-06-07 00:26:55| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

學科( 一 )

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起左身之後又訓返~又係果條友打黎!!係佢叫醒左我^^"哈
之前佢日日1個morning call真係煩到pk呀!!!!真係想打爆佢!!
好在依家都少左好多..今次都算佢有返d貢獻~哈哈*
=w="不過佢真係好煩呀!!

上堂都不忙咁係到溫書..因為最尾果堂就要學科test喇~~*
集完隊就上hall..eng"好多字都唔識解=.="個個都長到乜咁!!
但都唔係好難掛???哈*不過岩唔岩就另1回事喇!!^^"
..listening就死硬喇!!因為真係聽唔明!!係我諗住放棄唔聽果時..
佢竟然講重點=.="見d人個個係到寫,我就係到無奈!!=.="頂....
d冷氣凍到我pk呀!!做做下果時仲肚痛><"..4點半就放喇..
同阿珍佢地傾左陣,問我識唔識!??哈哈哈"連阿珍呢個美貌與智慧並重既
全級第1都唔識~我又點會識呀????哈*佢仲打我tim!!^^傾完就走喇..

bobo叫我過新北江搵佢..陪fifi喎!!佢個死野..話唔舒服仲周圍走!??
bobo、阿car電頭髮..覺得bobo電得好好睇喎!!但佢又話唔多接受到..
意思唔係話阿car電得唔好睇..而係bobo果個我幾鐘意^^..遲d都諗住電嫁!!
不過唔知幾時^^"哈//諗住電爆個頭佢!!哈哈哈..唔知會知呢~??
佢地電完就陪fifi去搭車..之後我地就繼續行囉〞陪我睇鞋..
其實對鞋已經爛左好耐..哈"不過係睇唔岩先著左咁耐!!^^"
我對鞋餓喇~~哈哈//其實真係睇唔岩..最鐘意果對都冇左:(
好想好想買返果對!!><"迫於無奈下..就求其買左對著住先!!
不過真係唔多鐘意..太女性化喇~~唔襯我=w="..我boy黎ma~哈*

佢地陪埋我去搭車,佢地就去打機囉!!..我就返屋企做功課”
不過做做下冇心機做=.="頂....*又係到玩icq!!又1點幾先訓=.="

台長: 傻細~~☆
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文