24h購物| | PChome| 登入
2004-10-26 19:26:47| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1025:返半就

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日訓到11點幾起身,其實朝早果時都起左身嫁!不過訓眼得濟又訓返~
miss敷打黎..搵媽咪喎~她不在!搵唔搵到媽咪?搵唔到....
佢去左邊?唔知~佢有冇電話?冇!哈哈..係到吹晒水咁!!好賤格呀*
又問我做咩唔返喎,又話我成日冇醫生紙,真係煩呀!
去左睇醫生都唔會有嫁啦~講過9百幾次都仲要問,煩到嘔呀~~
d態度又勁囂張喎!頂丫~真係想打死佢呀!!!越黎越唔鐘意佢呀〞
係到扮晒串咁!自己又串唔起喎~都唔知佢想點!低能〞換衫返半就,
約左景琳去食lunch,去左天盛食”果間都唔知咩黎既!*d野食唔太掂,
雖然係有個湯,但係個湯有隻野飛左落去=.="超拿咋!!!不過食得好飽耶~
食完就返學校喇!聽景琳講返話佢果班d人唔係咁鐘意我,哈~
不嬲都係嫁啦,我f1一入黎有邊個會x我嫁,哈,我又唔識佢地,
真係搞笑,可能我個樣真係太串喇~平時又唔係咁出聲,哈哈,天生!
冇計〞呢d..都不外如是啦~又唔會搞到我既”
返到學校就去搵李欣佢地啦~好搞笑,佢地問我做乜返黎喎!哈哈,
唔通佢地唔想見到我?佢地話返黎返得一陣,聽日又唔洗返學喎!
話不如唔好返喎~~..真係搞笑”傾傾下計..佢地話李欣要過外國,
我都呆左一呆..點解呀??話因為讀書讀得差喎~點知原來佢地呃我囉=.="
最低死係我又真係信喎!!!=o=超無奈囉~~~!!IS堂,阿寶話我..
做乜成日唔返~問我係咪唔想讀書,當然不是啦~
我不知幾想上maths呀!!!不過係唔想上頭果兩堂金工之ma~..
..唔洗上堂~都係o係到分組傾野,不過係傾計先岩~~!
佢地3個睇我細個bb果時d相,個個都呆晒~話我細個真係好..肥!
哈哈,真係~同依家好大分別,may如係咁係到笑,都唔知佢笑乜!
真係低能呀〞哈~成堂都係到傾計..都幾開心呀!!不過都有做少少野既~*
好快就落堂喇....eng都冇上,都係o係到做功課,之後凌仔聊我喎!
就同佢大戰啦,我就梗係俾佢搞掂果個啦=.="..放學留左係班房,
講locker d野~哈哈,終於都有得用喇!!太好喇~~~*
之後跟陳sir落去拎返d書,因為上次返學我放左d書係櫃桶,
返到黎又唔見左..阿sir又問我係咪唔想讀書..梗係唔係啦~~
我誓要返返c班tim呀!!..拎完就搞下個locker啦~真係勁污漕呀〞
搞掂晒就走喇~同寶ma一齊走,講起之前媽咪話介紹個男仔俾我識果d野,
哈哈,真係笑死人呀!!依家咩時代呀!??哈哈,勁搞笑~
不過依家時不時媽咪都會提起既~真係頂佢唔順呀..勁煩=.="
返到屋企就梗係睇埋d碟佢啦~..勁慘..勁感人耶~~~超正!!!!!!
夜晚又睇天國的階梯喎!見冇乜野做..又睇下啦~回味下丫ma~哈*
見無聊又睇返結婚果到啦~哈哈,太正喇~~果一幕”

台長: 傻細~~☆
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文