24h購物| | PChome| 登入
2005-04-28 09:46:49| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我終於明白古人為何說「小人和女子難養也」
某天在1G班進行小組活動
班裡的諸事丁女子例牌擁在一起開大會
以下是我聽到的內容:

盈:你話Form 1邊班最多靚女?
儀:超!都冇mud邊班la,1B有阿鄭xx,1D有一兩個、1E就一個都冇,果個xxx自以為好靚,但係我覺得佢勁樣衰lor,又肥又矮....我地班就最多la。阿琳! (阿琳望過去)我地班就阿琳最靚la!
文:佢靚?你睇下佢學生相個衰樣先la!(行去搶佢手冊去睇學生相)
琳: miss,xx文搶我手冊呀
我:喂!俾番人la,邊個再嘈再過位我記名架!

還記得我的學生時代同學間互相比較的多是成績
「阿邊個英文今次好高分wor」
「係la,佢又話冇溫書」
「佢個底勁,唔溫都高分架la,每次都俾佢拋離一大段」

唉~看來我在這裡真的找不到成功感
我跟拍檔潘sir訴苦說在這裡難教英文
佢話:唔好話你英文la,我電腦科叫佢地做小小野,寫哂黑板叫佢地做第幾頁,之後都仲有人問我十幾廿次做什麼la
無奈~

台長: 牛人
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文