24h購物| | PChome| 登入
2005-09-20 23:31:41| 人氣1,408| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[歌詞翻譯]Snoopy:Do You Want To Know A Secret

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Snoopy’s Classiks on Toys: Do You Want To Know A Secret (The Beatles cover)


史努比和牠的朋友們樂團:妳想知道一個秘密嗎



妳永遠不知道我真的有多麼的愛妳
妳永遠不知道我真的有多麼的在意

聽ㄚ

妳想知道一個秘密嗎
妳能保證妳不會跟別人講出去嗎?--喔嗚喔喔

近一點ㄚ

讓我偷偷的在妳耳邊跟妳說
說妳很想聽到的話

我已經愛上了妳啦

聽ㄚ

妳想知道一個秘密嗎
妳能保證妳不會跟別人講出去嗎?--喔嗚喔喔

近一點ㄚ

讓我偷偷的在妳耳邊跟妳說
說妳很想聽到的話

我已經愛上了妳啦

我已經知道這個秘密一兩個禮拜啦
沒有人知道喔只有我們兩個知道ㄋㄟ

聽ㄚ

妳想知道一個秘密嗎
妳能保證妳不會跟別人講出去嗎?--喔嗚喔喔

近一點ㄚ

讓我偷偷的在妳耳邊跟妳說
說妳很想聽到的話

我已經愛上了妳啦


音樂試聽連結:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000003TP9/002-9412633-6206453?v=glance




You’ll never know how much I really love you.
You’ll never know how much I really care.

Listen,
Do you want to know a secret,
Do you promise not to tell, whoa oh, oh.

Closer,
Let me whisper in your ear,
Say the words you long to hear,
I’m in love with you.

Listen,
Do you want to know a secret,
Do you promise not to tell, whoa oh, oh.

Closer,

Let me whisper in your ear,
Say the words you long to hear,
I’m in love with you.

I’ve known the secret for a week or two,
Nobody knows, just we two.

Listen,
Do you want to know a secret,
Do you promise not to tell, whoa oh, oh.

Closer,
Let me whisper in your ear,
Say the words you long to hear,
I’m in love with you.

台長: 傅紀鋼
人氣(1,408) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 歌詞翻譯 |
此分類下一篇:[歌詞翻譯]The Beatles-Norwegian wood
此分類上一篇:[歌詞翻譯]The Doors - The Celebration Of The Lizard 4

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文