24h購物| | PChome| 登入
2003-08-14 10:24:14| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完啦.......暑期工.......好野~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日應該會係我最後一日黎返工啦~, 諗返過去既一個月我都係係度度過~, 都唔知可以話係吸取經驗或浪費時間~, 不過都好呀~, 我之後既時間都可以同我既書本談戀愛啦~......唉...

成個暑假雖然都有去溫書同去補習, 但係我諗都比唔上一d勤力既學生既一半, 所以我希望之後既暑假時間都可以自己乖d啦...

我發覺原來出黎做野真係好慘架~, 同同事相處又好難呀!~, 如果你同其他同事相處唔好, 你好難去捱架~, 到時就只好叫『我唔撈啦~』, 仲有呀~, 要受人氣都唔係一件易事架~, 之前成日都要對住我家姐d壞脾氣, 明明我冇錯, 都要受佢既氣~, 都唔知點好~, 初時都會同佢對到好激烈~, 但係之後我都算啦~, 佢一發脾氣我就坎開, 廢事再浪費口水同佢拗啦~


過去呢一個星期我身邊都有好多野發生左呀~有好既~~~有唔開心既...., 唔開心既我會全部同佢講~, 因為我覺得佢可以頂得住我既壞脾氣, 而且我一直講....一直講, 佢都只會聽, 唔會叫我收聲, 等我可以暢所欲言, 想講咩就講咩~, 所以佢次次都冇我辦法架~haha~

當然~, 佢都有唔開心既時候, 我都好想係佢身邊架~, 但時時都唔可以開解到佢, 搞到我自己都冇咩計仔可以令佢開心d...

never mind la~, 我知佢唔會為我開解唔到佢而唔開心既~, 係唔係~, 我唔可以算係一個好好既開解者~, 但我絕對係一個好好聆聽者~, 所以如果大家有咩唔開心既事~, 都可以話我知喎~

台長: BbPxC
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文