24h購物| | PChome| 登入
2003-08-11 20:24:14| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日回憶錄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日等我講返我之前既生日先~

7/8
o個日因為一些事......所以我先入左大埔.....等到黃昏既時候, 我就入深水涉, 因為我現在既同學仔為我慶祝呀~, 好熱鬧架~, 有九個,我, li, cora, crystal, egg, so, hei, 男仔yin, 阿達~, 我地一齊去西九龍食壽司, 好平呀~, $39一位加一自助餐黎架~

等我先講返我入去既過程先....我搭72 去深水涉, 阿so 可能會知道, 搭呢架野要好耐既時間, 因為佢係行山既~, o個時我又搭左一架冇冷氣既, 咁我又怕熱喎, 所以坐近窗口既位黎坐, 點知就lai 野啦~, 巴士一路行, 一路都好大風, 我又冇紮辮, 攪到我成個傻婆咁.....真係呀...

我地都算厲害啦~, 一坐低就即刻拎野食, 佈滿成張桌呀~, 我好好奇, 想知我知一共食左幾多碟, 所以我一路都數著.....但係都最後我都冇數到桌上還有多少碟.....真係失敗啦~, 不過我記得我地起碼食左76碟, 都算厲害啦~~~~

真係好呀~, 我本來冇諗僱收到禮物架`, 但係阿li, egg同crystal 都有送野俾我呀~, 好滿足呀~

cora: 我知你有預備到, 不過冇帶o者~, 我知道既~, 都要多謝你呀~

之後大家就各走各lu....

8/8
咁就當然係我既正日啦~, 我約左舊同學一齊去唱k, 對於我自己, 我都好耐冇唱到K la~, 今次我都好期待架~, 而且我又可以見到一d我好耐冇見過既同學~, 幾好呀~

我地一行六人, 我, 佢, winnie, rachel, vicky, 懷欣, 一直得唱得好開心呀~, 尤其係winnie ar~, 連t.a.t.u 都唱, 但係就永遠都o個兩句~, 真係好野~, 不過都冇所謂啦~好耐都冇見佢地`, 佢地既髮型變左, 但係個樣都係咁靚架~

我覺得咁既活動都唔錯呀~, 起碼我地無論點忙都好, 一定可以有一d時間大家一齊出黎食下飯or 唱下K咁啦~

cora: 我真係好想女仔d....但係一見到o個d野.....我又唔知用唔用好喎.....不如你都用啦~, 咁我個膽會大一d呀~haha~

crystal: 你o個d野~唉.....我近來用多左呢個感歎字呀~, 你係一倘好悲哀既例子~, 你應該慶幸有我呢個咁好既家姐, 支撐住你~, 所以你有咩唔開心都可以同我講架~, 就算教訓一d『真傻』既人我都可以幫你架~

阿Li: 真係多謝你既禮物呀~, 你包得好靚呀~, 你真係有心思呀~

rachel: 唔好唔開心啦~, 我知你已經買左最好既野俾我啦~就係個心意啦~, 唔好話"行"呀~, 我講真架~, 無論如何, 都要多謝你既心意~

懷欣: 我知你可能睇唔到我講既呢d野~, 但係我都想講句"多謝你呀~"我會日日放佢係日光下~, 睇住佢動下動下~, 咁我就會諗起你啦~

vicky: 我好鍾意件衫呀~, 多謝呀~, 你成日都買衫俾我~, 其實我之前都有著返你之前買俾我o個件呀~, 所以你買衫俾我真係好實用架~

阿蛋: 真係好得意呀~, 你都會去買呢d野既~, 不過都好呀~, 係你融入女仔堆既第一步~, hahah`, 都要多謝你呀~, 而且要同你講『唔好睇d野睇得咁灰, 我地會尊重你既決定既~, 不過要努力呀~, 得閒要搵地一齊出寺玩呀~』~

台長: BbPxC
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文