24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 18:19:52| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我既偶像

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近呢幾個月,我好欣賞一個偶像!甘多年黎我第一次有心目中既偶像
就係吳尊啦~佢雖然唱歌唔好聽,但樣子唔錯
作為公眾人物既佢,我覺得佢至少唔作狀
佢大食鍾意食,但唔會隱藏自己個性!為人好易怕醜
我覺得佢呢d好值得我欣賞,但我d朋友都以為我鍾意佢個樣咋

我身邊既朋友都鍾意佢~阿man同我一樣甘鍾意呀~哈哈
有次佢黎香港~我同阿ling走去睇佢~估唔到阿man都會話去~唔似佢呢
我同阿ling嚇左一跳~

係等吳尊既果一刻~我終於覺得自己似番個年青人啦~
由細至大我無甘無聊嫁~不過佢其他fans太瘋狂
差d夾死我地~我地無佢地甘瘋狂~所以走番出黎~呵呵

以後我地唔會再去呢d地方~因為過程好慘會比人夾死~
而且我就18歲啦~遲d又要做野讀書~我地更係理智性既fans
所以唔要再去啦

ps:好開心阿man同我一樣呀!哈哈

台長: mIsS.玉高
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文