24h購物| | PChome| 登入
2006-07-16 01:00:08| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[ 是離開滴時間  〕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




  正式辭職了.

  我人生既第二份工作....

  正接近尾聲..

  最長滴一份工作..

  〔 一個月耶~! 上一份半個月也沒有 .. 〕

  依份工..

  我真真正正接觸到大人既世界..

  明白到係社會做緊..

  原來一定要學識一套生存方法..

  依份工..

  我學到好多野..

  真係好多.好多.

  
  


  好開心識到佢地..

  雖然佢地成日玩我..呃我..整估我..
  又成日做埋哂d雞仔媒人..

  但..

  我愛佢地~!!



=============================

  〔 我個o艾o也老豆真係當左我係女..
    佢由”o令妹”叫我叫到”呀女”..
    再去到叫我”妹頭”..
    (佢係咁叫佢個親生女)〕

  真係超warm囉..

  老豆成日話唔比佢地玩我..
  如果唔係一隻鑊車落佢地道..
  真係笑死..

  但其實佢玩我最多囉..

  哈哈
===============================



 ok..18~24我要開始一份新job了

  加油~!!

 






  
    
 
 
   

台長: 牙 ° ¨ 穎.. ]]]
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文