24h購物| | PChome| 登入
2005-02-05 14:15:34| 人氣14| 回應0 | 下一篇

17歲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我既第十七個生日~
多謝一輝~鏗少~昌~堯~Donald~ri~ka輝 and many many...
而更要多謝你~
雖然期待的東西始終沒有出現~
但妳卻給了我兩句生日快樂~
和一本唔知咩黎既野~
你可能隨口說它是生日禮物~
不過在我而言~
它卻非常珍貴~
在以往~
關於你的東西一向我也會好好收藏~
而你送給我的東西更是可遇不可求~
這次雖是你亂說而給我的"生日禮物"~
但總算是你給我的第二件東西...
一輝也說得對~
"千其唔好有太大期望la~
咁其實都幾好丫~
我都知你會滿意而家ge relationship ga la~"
的確是~
多年來的關係都不及現在好~
維持這現狀已經好好~
放學後~
你肯同我地食飯~
更已係超額完成你既"工作"~
總之~
多謝妳...

台長: 斯因扎吉
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文